صفحه اصلی – تست

کلینیک زیبایی و کاشت مو

مریم قربانی

خدمات کلینیک زیبایی و کاشت مو کاشت ابروی مریم قربانی کاشت موبا حداکثر تراکم وخط رویش کاملا طبیعی در این کلینیک با کادری مجرب و نظارت پزشکان متخصص و کادر درمان علوم پزشکی تزریق پی ارپی و مزوتراپی برای موهای کاشته شده و برای موهای طبیعی افراد جهت تقویت موها و تغذیه موهای شما عزیزان

30+گواهینامه ها و جوایز
98%نرخ رشد مو
20K+عملیات موفق
10+تجربه کاری

کاشت مو کلینیک قربانی

نتیجه قبل و بعد از کاشت مو

تغییر شکل پس از کاشت مو

قبل از ترانسفورماسیون بیمار که 4800 پیوند مو در کلینیک زیبایی قربانی در Cosmedica انجام داده بود.

پخش ویدیو

نتایج عالی کاشت مو

نتیجه عالی پیوند مو در کلینیک قربانی از یک بیمار که 5000 گرافت در Cosmedica کاشته شده بود.

پخش ویدیو

بسته های همه جانبه از 2300 یورو شروع می شود

کلینیک زیبایی و کاشت مو دکتر قربانی

نتایج ظاهری طبیعی

Micro Sapphire DHI – بهترین روش کاشت مو وجود دارد – 20000 بیمار راضی

دکتر انگلیسی زبان

کلینیک کاشت مو قربانی ، دکتر قربانی انگلیسی زبان، هم در طول مشاوره اولیه و هم در حین بازدید از کلینیک ، از شما حضور خواهد داشت.

بسته همه جانبه

هتل 5*، انتقال VIP، درمان ریزش مو، دارو، محصولات مراقبتی

خدمات عالی

کلینیک کاشت مو قربانی و خدمات درجه یک ما بارها به عنوان یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو در ایران شناخته شده اند.

بازگشت محتاطانه، ایمن و سریع به رشد کامل مو

کاشت مو در شیراز

کاشت مو در شیراز راه ایده آلی برای شماست تا موهایی با ظاهری طبیعی و کامل به دست آورید. البته همه اینها از نظر پزشکی بی خطر هستند و نتیجه نهایی از نظر زیبایی شناختی قانع کننده است.

آیا در بالای سرتان خط رویش مو، موهای نازک یا لکه های طاس را تجربه می کنید؟ در بیشتر موارد، این ریزش موی ژنتیکی است که به‌عنوان ریزش مو با الگوی زنانه یا مردانه شناخته می‌شود. ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. شما یک ترمیم مو به صورت جداگانه در شیراز، توسط یکی از جراحان برجسته مو در جهان، با قیمتی که ضرری ندارد دریافت خواهید کرد.

موسسه ما یکی از بهترین کلینیک ها در نوع خود در جهان است و به طور مرتب توسط کارشناسان بین المللی کاشت مو و مجلات تجاری توصیه می شود.

ما به خاطر تجربه خود در زمینه کاشت موی شیراز جوایز و جوایز متعددی دریافت کرده ایم. همچنین به لطف نظرات درخشان بیمارانمان چندین بار جایزه خدمات مشتری را دریافت کرده ایم.

تکنیک و درمان مناسب برای هر وضعیت مو

ما در مدرن ترین و موفق ترین روش کاشت مو در جهان امروز - روش Micro Sapphire DHI (کاشت مستقیم مو) تخصص داریم.

Micro Sapphire DHI رایج ترین روشی است که در کلینیک ما انجام می شود. این یک روش کم تهاجمی است که در آن فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده با فولیکول‌های موی سالم، معمولاً در پشت سر، به ناحیه گیرنده که از ریزش مو رنج می‌برد، پیوند می‌شوند.

میکرو یاقوت کبود DHI یک پیشرفت واضح در مقایسه با سایر روش های جراحی کاشت مو مانند تکنیک FUT (گاهی اوقات روش نواری نامیده می شود) است. این بهترین نرخ بقای پیوند مو در جهان را نشان می دهد.

هر پیوند مو در Cosmedica به دنبال مشاوره شخصی بین بیمار و جراح مشهور جهانی ما، دکتر Levent Acar است.

درمان های ما

  • یاقوت کبود میکرو DHI
  • FUE Sapphire
  • بی حسی بدون سوزن

درمان های ما

  • کاشت مو
  • پیوند ریش
  • کاشت ابرو

متخصصان تکنیک FUE

ما همچنین سالها تجربه در تکنیک FUE (استخراج واحد فولیکولی) ارائه می دهیم. با این تکنیک، ما به مدت 16 سال در کاشت مو در استانبول موفقیت پایداری داشته ایم. FUE تکنیکی است که مخصوصاً روی پوست سر ملایم است.

ما از یک میکروموتور FUE برای استخراج ریشه مو از ناحیه اهدا کننده استفاده می کنیم. گروه‌های منفرد از فولیکول‌های مو از ناحیه اهداکننده برداشته می‌شوند و به مناطق ریزش مو پیوند می‌شوند. سپس فولیکول ها در کانال های مو قرار می گیرند که با یک تیغ جراحی ساخته شده از سنگ یاقوت کبود گرانبها باز شده اند. کاشت موی یاقوت کبود نسبت به ابزارهای جراحی فولادی سنتی امکان بهبودی سریع‌تر و احتمال عفونت کمتری را دارد.

قبل از کاشت موی Sapphire FUE، پوست سر بیمار و گرافت های موی استخراج شده را به طور کامل بررسی می کنیم. پس از برداشتن فولیکول‌های مو، آن‌ها را در محلول غذایی قرار می‌دهیم و تنها قوی‌ترین آن‌ها را پیوند می‌زنیم و از فولیکول‌های ریز مو برای خط مو استفاده می‌کنیم تا ظاهری طبیعی پیدا کند. بنابراین، ما مطمئن ترین و پایدارترین نتایج موفق هر کلینیک در جهان را تضمین می کنیم.

کلینیک Cosmedica: بهترین استانداردهای مراقبت

ما توصیه می کنیم برای بهترین نتیجه، روش Sapphire FUE را با DHI در درمان پرچمدار خود Micro Sapphire DHI ترکیب کنید. گرافت های مو با قلم کاشت کننده DHI پیوند می شوند و از آنها محافظت کامل می کند و امکان قرار دادن بسیار دقیق را برای یک خط موی طبیعی متقاعد کننده فراهم می کند.

میکرو یاقوت کبود DHI روش ارجح در کلینیک ما است زیرا بالاترین میزان بقای پیوند را برای موهای کاشته شده دارد و قانع‌کننده‌ترین خط موی طبیعی به نظر می‌رسد.

البته، ما منحصراً با مدرن ترین تجهیزات کار می کنیم تا بالاترین انتظارات کاشت مو در استانبول را برآورده کنیم و فراتر از آن باشیم.

بهترین کلینیک کاشت مو

کاشت مو در شیراز:

خدمات در سطح ایران

با افتخار می توان به یکی از بهترین کلینیک های جراحی کاشت مو در شیراز اشاره کرد. ما با خدمات سفارشی و درجه یک از شما مراقبت می کنیم تا با کاشت مو در شیراز احساس راحتی کنید.

هزینه کاشت مو در شیراز

ما قیمت های ثابتی را برای روش های کاشت مو ارائه می دهیم. برخلاف اکثر کلینیک ها در ایران ، قیمت های ما به ازای پیوند مو محاسبه نمی شود. بنابراین، حتی عملیات با تعداد پیوند بالا همچنان مقرون به صرفه است.

پکیج کاشت مو قربانی در شیراز دارای قیمت مناسبی است. برای این قیمت، که کمتر از نصف قیمت یک کلینیک با کیفیت مشابه در کشور های دیگر است، بیماران ما می توانند انتظار داشته باشند:

  • تکنولوژی Micro Sapphire DHI
  • این عملیات شخصاً توسط دکتر قربانی طراحی، مشاوره و انجام شد
  • اقامت در هتل 5 ستاره برای مدت اقامت بیمار در استانبول
  • برش های تیغه یاقوت کبود
  • بی حسی بدون سوزن
  • ترانسفر بین فرودگاه، هتل و درمانگاه
  • بسته کامل مراقبت های پس از عمل شامل خط تلفن کمک و مراقبت های ضروری پوست سر در روزهای بعد از عمل
  • معاینه روز بعد توسط دکتر قربانی
  • یک همراه برای سهولت اقامت بیمار در شیراز
  • پک تقویت کننده قدرت مو به مدت 4 ماه

دکتر مریم قربانی تضمین می کند که هنگام سفر به شیراز از شما در طول اقامت خود مراقبت بهینه خواهد شد.

ما پیشروترین کلینیک جراحی زیبایی در شیراز هستیم و بیش از 10 سال است که عمل کاشت مو FUE را به بیماران از سراسر جهان ارائه می دهیم.

مشاوره رایگان و آنالیز مو

با دکتر مریم قربانی

کلینیک زیبایی کاشت مو قربانی ارزیابی دکتر مریم قربانی را بر اساس تصاویر ارسالی شما به تیم ما در اختیار شما قرار می دهد. تیم ما که متشکل از کارشناسان کاشت مو است، ارزیابی رایگان دکتر قربانی را به شما ارائه می دهد و شما را در مورد درمان مناسب و بهترین تکنیک بر اساس شرایط شما برای انجام کاشت مو در شیراز با قیمتی مقرون به صرفه به شما اطلاع می دهد.

نتایج آنالیز موهای خود را دریافت کنید

قبل از کاشت مو واقعی، شما یک مشاوره شخصی و دقیق با دکتر مریم قربانی خواهید داشت. در طول این مشاوره، پزشک بهترین خط مو را برای شما ترسیم می کند. پس از آن، هیچ چیز مانع موهای جدید شما نمی شود و می توانید مرحله جدید زندگی خود را شروع کنید.

کاشت موی خود را انجام دهید

 قبل از کاشت مو واقعی، شما یک مشاوره شخصی و دقیق با دکتر مریم قربانی خواهید داشت. در طول این مشاوره، پزشک بهترین خط مو را برای شما ترسیم می کند. پس از آن، هیچ چیز مانع موهای جدید شما نمی شود و می توانید مرحله جدید زندگی خود را شروع کنید.

درخواست مشاوره رایگان!

سوالات متداول

چگونه می توانم با شما تماس بگیرم؟

می توانید از طریق تلفن یا واتساپ با شماره 09388098921 با ما تماس بگیرید.

هزینه آنالیز آنلاین مو توسط دکتر قربانی چقدر است؟

آنالیز آنلاین مو توسط دکتر قربانی رایگان است. همچنین با کارشناسان ریزش مو قربانی مشاوره رایگان دریافت خواهید کرد.

آیا موهای کاشته شده می ریزند؟

موهای کاشته شده مدت کوتاهی پس از جراحی می ریزند که به آن ریزش شوک نیز می گویند، اما بلافاصله بعد از آن به رشد خود ادامه می دهند.

آیا بعد از کاشت مو زخمی خواهم داشت؟

روش FUE کاشت مو با حداقل تهاجم را امکان پذیر می کند. فقط زخم های کوچکی در ناحیه اهداکننده ایجاد می شود که معمولاً پس از بهبودی با چشم غیرمسلح تقریباً قابل مشاهده نیستند.

چه زمانی می توانم پس از جراحی به زندگی اجتماعی خود بازگردم؟

3 روز پس از جراحی می توانید به زندگی اجتماعی خود بازگردید.

صفحه اصلیدرباره ماتماس با ما