کاشت ابرو به روش FUE

‌ ابروها نقش مهمی در کادر بندی صورت شما دارند. ژنتیک می تواند در ظاهر و پر بودن ابروهای شما نقش داشته باشد؛  برخی از افراد با موهای ضخیم و فراوان به دنیا می آیند، در حالی که برخی دیگر دارای موهای نازک و کم پشت در ناحیه ابروی خود هستند. افرادی که موهای زیادی ندارند، اغلب با پر کردن ابروهای خود با محصولات آرایشی، آنها را پرپشت تر نشان می دهند. در ادامه با کاشت ابرو به روش FUE بیشتر صحبت می شود تا با آن بیشتر آشنا شوید.

اما گاهی افراد از روش های موقت و گاها مضر برای پوست و مو، خسته می شوند و به تکنیک های دائمی مانند کاشت ابرو روی می آورند. تکنیک کاشت ابرو شباهت زیادی به کاشت مو دارد و شامل برداشتن مقدار کمی مو از ناحیه اهداکننده و پیوند آنها به ناحیه ابرو است. اهداف کاشت ابرو چیست؟

  • بازیابی تراکم و شکل طبیعی ابروها
  • پوشاندن جای زخم روی ابروها
  • اصلاح عدم تقارن

در کاشت ابرو به روش FUE نیاز است تا جراح در سطح بالایی حرفه ای باشد پیوند ابرو با FUE مانند راه حل های دیگر نیاز به تجدید ندارد و یک روش دائمی است. احتمال ریزش موهای ابرو در این روش،  مانند ابروهای طبیعی شماست. به عنوان مثال،  همانطور که ابروهای طبیعی با کندن نازک می شوند، ابروهای کاشته شده نیز به همین ترتیب عمل می کنند.

در این روش از واحد های فولیکولی تک مو برای کانتور ابرو به منظور اطمینان از ظاهر طبیعی استفاده می شود و از واحد های فولیکولی دو مویی در مرکز به منظور ایجاد تراکم بیشتر استفاده می شود.

بیشتر بدانید:کاشت ابرو به روش SUT

مراحل کاشت ابرو به روش FUE

در ابتدا به شما یک آرام بخش خوراکی و بی حس کننده موضعی در ناحیه ابرو و محل اهدا کننده داده می شود تا عمل دردناک نباشد.

روش کاشت طبیعی ابرو به روش FUE شامل برداشتن واحدهای فولیکولی از موها به صورت یک به یک و معمولاً از پشت سر است. شما باید موهای ناحیه اهدا کننده را بتراشید تا هر مو بتواند در پانچ استوانه ای کوچک که برای استخراج آنها در نظر گرفته شده است، قرار گیرد. برش ها در روش کاشت ابرو به روش FUE دایره ای هستند و حتی با کوتاه کردن موها نیز ظاهر بدی ایجاد نمی کنند. سپس این واحدهای فولیکولی در محل های خود در ناحیه کاشت قرار می گیرند.

زمان جراحی، سه تا چهار ساعت طول می کشد. کاشت موی ابرو معمولاً شامل قرار دادن 50 تا بیش از 350 تار مو در هر ابرو است. تعداد دقیق به میزان موهای موجود و اینکه می خواهید ابروهای جدیدتان چگونه به نظر برسد بستگی دارد.
 مزایای کاشت ابرو به روش FUE

در ادامه به بیان برخی از مزایای این روش پرداخته شده است:

حداقل زخم

در روش FUE، به جای انتخاب و برداشت نواری سطح پوست، به صورت تک تک، فولیکول ها برداشته می شوند، جای زخم کمتری ایجاد می شود و بهبودی سریع تر حاصل می شود.

درد کم

این روش تحت بی حسی موضعی انجام می شود ، در نتیجه ممکن است بیمار دردی احساس نکند. علاوه بر این، از آنجایی که در این روش هیچ برشی وجود ندارد، نیازی به بخیه نیست.

دوره نقاهت کوتاه

از آنجایی که FUE به هیچ برشی نیاز ندارد و به تبع آن فاقد بخیه و دوخت می باشد؛ لذا دوره نقاهت در آن کوتاه تر است.

احتمال خطراتی مانند عفونت کم است

از آنجایی که کاشت ابرو به روش FUE شامل برش و بخیه نمی شود، خطر عفونت در آن، نزدیک به صفر است.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند 8921 809 0938

مراحل کاشت ابرو به روش FUE

معایب کاشت ابرو به روش FUE

  • نیاز این روش به پوست سر تراشیده شده یکی از مهمترین معایب آن می باشد. برای افزایش دقت، کل محل اهداکننده باید تمیز و بدون مو باشد. ناحیه اهدا کننده معمولاً از پهلوها و پشت سر تشکیل شده است. این مورد به خصوص برای زنان ممکن است ناراحت کننده باشد.
  • ناحیه اهدا در این روش نسبت به روش FUT بزرگتر است.
  • هزینه کاشت مو به روش FUE بیشتر از روش FUT است. دلیل اصلی آن استفاده از تکنولوژی است. علاوه بر این، از آنجایی که جراح گرافت ها را به صورت تک تک استخراج می کند، زمان و دقت زیادی لازم است.

نکات قبل از کاشت ابرو

موارد زیر را قبل از کاشت ابرو به روش FUE  و به طور کلی در تمام روش ها رعایت کنید:

  • پزشک خود را از داروهای مصرفی تان مطلع کنید؛ چرا که ممکن است مصرف بعضی ار آنها در نتیجه عمل تاثیر گذار باشد.
  • شب قبل از عمل استراحت کافی داشته باشید.
  • مصرف ماینوکسیدیل را یک هفته قبل از عمل قطع کنید.
  • از دو هفته قبل از روز کاشت ابرو، مصرف آسپرین و ویتامین E را قطع کنید. اینها رقیق کننده خون هستند و می توانند در نتیجه کاشت ابرو اختلال ایجاد کنند.
  • از مصرف دخانیات از یک ماه قبل از جراحی پرهیز کنید.
  • به تغذیه خود در روز عمل برای داشتن انرژی کافی و جلوگیری از ضعف و بی حالی دقت کنید و در این باره حتما نظر پزشک خود را جویا شوید.
  • مصرف الکل را از دو هفته قبل از جراحی قطع کنید.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

  • در زمان بلافاصله بعد از عمل، با توجه به اینکه هنوز ابروها در جای خود به طور کامل سفت نشده اند، از لمس و تحریک آنها بپرهیزید.
  • اولین شستشو 3 روز پس از کاشت ابرو و توسط مرکز کاشت مو باید انجام شود. در تمیز کردن ابروها باید دقت کرد. دمای آب برای شستشوی ابروها باید ملایم باشد و آب نیز فشار متوسط رو به پایین داشته باشد تا ابروها خیلی تحریک نشوند.  
  • در هفته اول بعد از  کاشت ابروها، باید مراقب ابروی خود در برابر ضربات  باشید و از قرارگیری در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید.
  • بین موهای سر و موی ابرو تفاوت وجود دارد. هنگامی که موهای پشت سر شما برای کاشت ابرو استفاده می شود، باید به آنها آموزش دهید تا مانند موهای ابرو رفتار کنند. در حقیقت، موهای ابرویی که به تازگی کاشته شده‌اند طوری رشد می‌کنند که انگار هنوز روی پوست سر هستند. در حالی که رشد موهای ابرو پس از رسیدن به حدود نیم اینچ متوقف می شود، موهای کاشته شده به رشد خود ادامه می دهند. و به همین دلیل است که کوتاه کردن ابروها پس از کاشت، هر از گاهی ضروری می شود.

عوارض بعد از کاشت ابرو

  • قرمزی، خارش، درد، پوسته پوسته شدن و آکنه
  • پس از اولین شستشو، پوسته پوسته شدن و قرمزی ریشه ابرو به شدت کاهش می یابد. پوسته هایی که در ابروها ایجاد می شود را نباید دستکاری کرد و هرگز نباید ابروها را خاراند.
  • ممکن است تورم خفیفی در ناحیه چشم، ابرو یا ناحیه اهدا کننده مشاهده شود. این تورم ها در مدت کوتاهی از بین می روند. برای از بین بردن تورم در زمان کوتاه تر می توان از کمپرس سرد استفاده کرد.
  • چند هفته بعد از کاشت ابرو، به اصطلاح فرآیند ریزش موی شوکی شروع می شود. در این مرحله ابروهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند. پس از ریزش ابروها، ابروهای جدید جایگزین می شوند.
عوارض بعد از کاشت ابرو

بهترین کلینیک کاشت ابرو

کاشت ابرو یک راه دائمی برای پر کردن و تغییر شکل ابروها است. همانند کاشت موی سر سنتی، این شکل از ترمیم مو شامل برداشتن فولیکول‌ها یا نوارهای جداگانه از ناحیه اهداکننده برای کاشت در ناحیه ابرو است. اکثر افرادی که به دنبال کاشت ابرو هستند به دلیل وراثت، ضربه یا بیماری، قوس های نازک تری دارند و یا دچار کچلی موضعی در ابروی خود هستند. در حالت ایده‌آل، بیماران باید موهای اهداکننده‌ای داشته باشند که با موهای فعلی‌شان مطابقت داشته باشد.

اگر قصد انجام این جراحی را دارید و می خواهید ابروهایی زیبا و خوش فرم را با کاشت ابرو به روش FUE داشته باشید، باید کلینیک یا مرکز کاشت مویی را انتخاب کنید که مجهز به دستگاه ها و امکانات لازم و دارای گواهینامه های مربوطه باشد.

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو به روش FUT

کلینیک مریم قربانی: کاشت تخصصی مو و ابرو

خدمات کلینیک مریم قربانی ،کاشت مو با حداکثر تراکم و خط رویش کاملا طبیعی در این کلینیک با کادری مجرب و نظارت پزشکان متخصص و کادر درمان علوم پزشکی تزریق پی ارپی و مزوتراپی برای موهای کاشته شده و برای موهای طبیعی افراد جهت تقویت موها و تغذیه موهای شما عزیزان.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند 8921 809 0938

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *