کاشت ابرو به روشFUT

ابروهای شما یکی از مهم ترین اجزاء صورت شما هستند. آنها برای برقراری ارتباط و تعیین حالت چهره، و همچنین برای مراقبت از چشمان شما در برابر آلودگی و عرق  بسیار مهم هستند. در این مقاله به بیان جزئیاتی درباره کاشت ابرو به روش FUT  می پردازیم و در انتها بهترین کلینیک کاشت ابرو را به شما معرفی خواهیم کرد.

از آنجایی که ابروها چشم را قاب می‌کنند و جذابیت و زیبایی چهره را افزایش می‌دهند، اصلاح ظاهر ابرو برای رسیدن به شکل، طول یا تراکم دلخواه بسیار رایج است. بسیاری از تلاش‌های موقتی و آرایشی برای انجام این کار مانند اپیلاسیون، اصلاح با نخ، مداد ابرو و برس و مواردی از این دست، زمان‌بر و پرهزینه هستند و حتی می‌توانند مشکل زا باشند.

اگر ابروهای شما نازک هستند یا اصلا ابرو ندارید، برای رسیدن به ابروهای کامل، جذاب و سالم، کاشت ابرو می تواند جزء گزینه های مفید باشد.

ریزش موی ابرو به دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد. برخی داروها، جراحات، شرایط پزشکی یا حتی مصرف بیش از حد برخی ویتامین ها ممکن است باعث ریزش موهای ابرو شوند. تکنیک کاشت ابرو شباهت زیادی به کاشت مو دارد و شامل برداشتن مقدار کمی مو از ناحیه اهداکننده و پیوند آنها به ناحیه ابرو است. موهای پیوندی، معمولاً از پشت گردن، ناحیه پشت سر و اطراف گوش برداشته می شود.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند 8921 809 0938

مراحل کاشت ابرو به روش FUT:

در ابتدا به شما یک آرام بخش خوراکی و بی حس کننده موضعی در ناحیه ابرو و محل اهدا کننده داده می شود تا عمل برای شما دردناک نباشد.

در کاشت ابرو به روش FUT، جراح یک برش افقی برای برداشتن نواری مو در ناحیه پشت سر شما ایجاد می کند. این برش بخیه می شود و جای زخم نازکی برای شما باقی خواهد گذاشت که معمولاً توسط موها پنهان می شود. اگر بعد از عمل، پشت سر خود را بتراشید، یک جای زخم خطی خواهید دید. سپس واحدهای فولیکولی منفرد با دقت از نوار (در زیر میکروسکوپ، برای دقت) خارج می شوند و در محل خود در منطقه کاشت قرار داده می شوند.

زمان جراحی، سه تا چهار ساعت طول می کشد. کاشت موی ابرو معمولاً شامل قرار دادن 50 تا بیش از 350 تار مو در هر ابرو است. تعداد دقیق به میزان موهای موجود و اینکه می خواهید ابروهای جدیدتان چگونه به نظر برسد بستگی دارد.

بیشتر بدانید:کاشت ابرو به روش SUT

مزایای کاشت ابرو به روش FUT:

به طور کلی مزایای زیر را می توان برای کاشت ابرو به هر روشی برشمرد:

  • موهای کاشته شده رشد می کنند و مانند موهای طبیعی ابرو عمل می کنند و ظاهری کامل تر و طبیعی تر ایجاد می کنند.
  • موهای کاشته شده برای تمام عمر به رشد خود ادامه می دهند و نتایج طولانی مدت را ارائه می دهند.
  • موهای کاشته شده را می توان به گونه ای حالت داد که با ابروهای طبیعی شما مطابقت داشته باشد و حالت مصنوعی ایجاد نمی کنند.
  • ابروهای پرپشت و طبیعی با شکل دلخواه شما، می تواند ظاهر کلی شما را بهبود ببخشد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

از مزایای کاشت ابرو به روش FUT می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاشت ابرو به روش FUT عمدتاً به دلیل عدم نیاز به تراشیدن موها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سرعت کاشت ابرو به روش FUT به نسبت زیاد است.
  • این روش با توجه به سرعت بیشتر آن، هزینه های کمتری را به دنبال دارد و مقرون به صرفه تر است.
مزایای کاشت ابرو به روش FUT

معایب کاشت ابرو به روش FUT

با وجود مزایای فوق، این روش دارای معایبی نیز هست؛ از جمله:

  • عیب اصلی  FUT وجود یک اسکار خطی در محل اهدا کننده و نیاز به بخیه است.
  • دوره نقاهت آن طولانی تر است.
  • احتمال ایجاد عفونت در محل اسکار وجود دارد.
  • می تواند منجر به کشیدگی پوست سر شود.

مراقبت های بعد از کاشت ابرو

انجام تمام اقدامات مراقبتی لازم و مصرف داروهای تجویز شده، برای به دست آوردن بهترین نتیجه از کاشت موی ابرو ضروری است.

 در ساعات اولیه بعد از عمل

 برای کاهش خطر عفونت، مهم است که ابروهای خود را لمس نکنید؛ چرا که هنوز موها به خوبی در جای کاشت محکم نشده اند و خطر ریزش وجود دارد.

هفته اول بعد از کاشت ابرو

پس از کاشت ابرو، زمان لازم است تا ابروها به طور کامل با مکان خود سازگار شوند و روی آن ثابت شوند. در این فرآیند ابروها بسیار حساس هستند و به راحتی آسیب می بینند. به همین دلیل به خصوص هفته اول باید مراقب ابروی خود در برابر ضربات  باشید و از قرارگیری در زیر نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

بیشتر بدانید:کاشت ابرو به روش FUE

اولین شستشو بعد از کاشت ابرو

اولین شستشو به مدت 3 روز پس از کاشت ابرو در مرکز کاشت انجام می شود. این شستشو باید بسیار ملایم و ظریف باشد. ابروهایی که به تازگی کاشته شده اند به راحتی می شکنند زیرا هنوز در جای خود به اندازه کافی محکم نیستند. بنابراین در تمیز کردن ابروها باید دقت کرد. ابروها را نباید با آب خیلی گرم یا خیلی سرد شست و آب نباید خیلی فشار داشته باشد. حوله ای که هنگام خشک کردن صورت استفاده می شود باید نرم باشد و نباید به ابروها مالیده شود.

سایر مراقبت ها عبارتند از:

  • مصرف آنتی بیوتیک و مسکن به مدت 2 روز توصیه می شود.
  • هیچ پانسمانی روی نواحی گیرنده قرار نگیرد و  یک لایه نازک از پماد نئوسپورین یا پماد بتادین برای جلوگیری از خشک شدن روی پیوندها قرار گیرد.
  • اسپری سالین هر 3 ساعت پیوندها را مرطوب نگه می دارد و از کم آبی بدن جلوگیری می کند.
  • کمپرس سرد در ناحیه اطراف چشم سه بار در روز برای جلوگیری از تورم توصیه می شود.
اولین شستشو بعد از کاشت ابرو

عوارض کاشت ابرو به روش FUT

  • عوارض کاشت ابرو به روش FUT

برخی از عوارض احتمالی پیوند ابرو عبارتند از:

  • کبودی
  • تورم
  • آسیب عصبی
  • خون ریزی بیش از حد
  • اسکار کاشت ابرو

بهترین کلینیک کاشت ابرو:

کاشت ابرو یک عمل جراحی است که موها را از نقاط دیگر بدن گرفته و به ناحیه ابرو منتقل می کند. این کار برای تقویت رشد طبیعی ابرو یا بازیابی ابروهای از دست رفته انجام می شود. ابروها به عنوان ناحیه گیرنده و محلی که موها از آن برداشته می شود ناحیه اهدا کننده نامیده می شود. ناحیه اهدا کننده معمولا روی سر است. موها از پشت گوش و یا از قسمت پایینی سر و نزدیک پشت سر نیز گرفته می شود.

اگر شما هم کاندید کاشت ابرو هستید، ابتدا باید برای انجام این امر، تحقیقاتی را در زمینه انتخاب کلینیک و پزشک مناسب انجام دهید؛ چرا  که کلینیک و پزشک انتخابی شماست که حرف اول را در چگونگی نتیجه کاشت مو و میزان رضایت مندی شما می زند. در این بررسی، میزان تجهیزات و تجربه و تبحر جراح و تیم پزشکی را در نظر بگیرید.

ما برای داشتن یک تجربه موفق در زمینه کاشت ابرو، “کلینیک تخصصی کاشت مو مریم قربانی” را به شما معرفی می کنیم. این کلینیک می تواند بهترین گزینه شما برای کاشت مو به روش FUT در شیراز باشد که تجربه کافی در این زمینه را دارد.

 این کلینیک به عنوان یکی از بهترین کلینیک های کاشت مو و ابرو، با استفاده از تجهیزات مناسب و بهره گیری از یک تیم مجرب موفقیت های زیادی را در این زمینه دارد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز از خدمات مختلف آن، از مشاوره گرفته تا انجام جراحی و مراقبت های بعد از آن استفاده نمایید.

کلینیک مریم قربانی: کاشت تخصصی مو و ابرو

خدمات کلینیک مریم قربانی ،کاشت مو با حداکثر تراکم و خط رویش کاملا طبیعی در این کلینیک با کادری مجرب و نظارت پزشکان متخصص و کادر درمان علوم پزشکی تزریق پی ارپی و مزوتراپی برای موهای کاشته شده و برای موهای طبیعی افراد جهت تقویت موها و تغذیه موهای شما عزیزان.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما هستند 8921 809 0938

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *